Dansvoorstelling: Nooit meer vrede?

Stan: ’s Morgens hebben we eerst nog een paar keer de hele show doorlopen. We waren voor de show begon al zeker dat het top ging zijn. ’s Namiddags het echte werk!  Alles verliep supergoed!

Ik vond het superleuk en superknap dat we dit project hebben gedaan en het is nog goed gelukt ook.

Imala: Vandaag de voorstelling voor de school! Dat was best wel eng.  Toen ik op het podium stond, voelde ik me veel beter. Ik was blij toen de voorstelling gedaan was. Ik had echt heel veel zenuwen. 

Toch vond ik het een fantastische voorstelling. Het was voor het eerst dat ik heb gedanst  voor een publiek  op een echt podium!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

