DAG 2 dynamo3 dansproject: Nooit meer vrede?

Vandaag was het de tweede keer dat we naar de zaal City zijn geweest om te oefenen voor ons dansproject. Er waren veel nieuwe dingen die we dansten. Vandaag ging het al wat makkelijker. Pol toonde zelf hoe we het beter konden doen.

Het was vandaag megacool omdat er veel nieuwe dingen voor onze dansvoorstelling zijn bijgekomen.

Jelle

Het was een superdag! Nu kunnen we al wat meer. We komen steeds dichter bij de show en dat vind ik geweldig. 
Eerst in het begin dat meneer zei: we gaan een dansshow geven, dacht ik: o nee! (want ik dans niet graag voor publiek.) Maar nu we bezig zijn, vind ik het supertof!
Ik kijk al uit naar de show, want ik ben vooral benieuwd wat het publiek er gaat van vinden.
Kiara
Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

