Bezoek aan de middenschool van Nieuwpoort

‘Het koken was meer eten dan werken. Tof!’ Flor

Nena: Amaai zoveel klassen in de middenschool! Ik wil er nog veel meer bezoeken.

Kiara: De bouw vond ik niet zo leuk omdat er daar binnen te veel lawaai was. De techniek vond ik tusssen de twee omdat ik die machines toch wel wat gevaarlijk vind. Het was wel lief dat alles wat we maakten, mochten we houden.

Sigrid: Wist je dat er volgend jaar een 5 en 6 de middelbaar komt?

Kjell: In mechanica hebben ze een robot gemaakt die ze met hun smartphone kunnen bedienen!

Femke: Je kan er ook tekenles volgen.

Shalena: Het werd goed uitgelegd en ze hielpen je als het echt niet lukte.

Flor: Het koken was meer eten dan werken. Tof!

Lamintha: Je moest eerst een soort broodje maken met de mortel. Niet gemakkelijk!

Jericho: Alles was best ook tof in de middenschool.

Andres: Ik wist niet dat er eetbare lijm bestond!

Franne: Zo’n grote school.

Stan: Ik geef het bezoek 20 op 10 omdat het super was, vooral het koken.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bezoek aan de middenschool van Nieuwpoort

  1. P Vanderbeke schreef:

    Dag iedereen,
    bedankt voor positieve feed back. Jullie waren ook een toffe groep bezoekers. Hopelijk komen jullie naar onze school om dit in werkelijkheid te beleven.
    Vele groetjes
    Directeur

Geef een reactie

