Project Vredesbank: Het hout zit goed!

IMG_3779Seije: Deze namiddag was ik verantwoordelijk voor klas 1hs. Hun reactie was meteen erg geestig. Bij het boren waren hun gezichten goud waard. Mijn conclusie: De bank heeft Dries bloed, zweet en tranen gekost maar de bank is…DE MAX! (= woorden van Dries) Ik vind deze vredesbank fantastisch want er zal nu minder gepest en geruziet worden.

Ophelie: De vredesbank is supertof en mooi blauw. Ik dacht dat de vredesbank kleiner ging zijn. Maar zoals het nu is, vind ik het helemaal perfect en ook super voor de kinderen van onze school.

Zina: De leerlingen van het vierde leerjaar waren meteen enthousast om mee te werken. Ik denk dat de vredesbank veel zal gebruikt worden om problemen op te lossen.

Tiger-lil: Ik was verantwoordelijk voor 3hs. De kinderen werkten zeer vlot mee en dat was wel fijn. Wij hebben net als Dries zeer veel tijd in onze vredesbank gestoken maar het is dan ook een hele mooie bank geworden.

De banken worden vastgezet aan elkaar.

De banken worden vastgezet aan elkaar.

Dorianne: Toen ik de bank helemaal klaar zag , was ik echt heel trots! Hopelijk hebben de leerlingen van het 5de er ook van genoten! Ik zag toch aan hun gezichten dat ze er heel blij mee waren! 

Kenneth: Deze namiddag was ik verantwoordelijk voor 2hs. We hebben gezegd dat de vredesbank er stond en dat ze heel even mochten meekomen om hun stuk van de vredesbank af te werken. Ik blijf de vredesbank een goede uitvinding vinden want er zijn veel ruzies op onze school. Deze coole vredesbank is stevig gemaakt en … het hout zit goed.

Joni: De leerlingen waren  enthousiast en zeker Jenson. Toen we vroegen: wie zijn de sterkste mannen/vrouwen van de klas om te planken vast te vijzen?, toonde hij meteen zijn spierballen en zijn sixpack. Ze hebben de bank perfect afgemaakt. De vredesbank is  mooi met al die verschillende soorten planken.

Thibault: De leerlingen boorden de planken vast. Dat was cool omdat het goed ging. Onze vredesbank is stevig en de bank heeft een perfecte vorm, een zeshoek.

Maxime: We hebben veel geleerd van Dries. Het was zeer cool om met hem samen te werken! Echt waar, hij was “ de max”! 

De vredesbank is klaar!

De vredesbank is klaar! Dries Warlop en 6hs. Proficiat!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Project Vredesbank: Het hout zit goed!

  1. Ann Van Acker schreef:

    Mooi werk, heel origineel – doe zovoort !!!

Geef een reactie

