Project Vredesbank gaat verder …

 

4hs

4hs

Kenneth: Joni en ik vertelden de leerlingen van het tweede leerjaar dat ze de papieren plank mochten versieren en dat we er begin juni zullen terug om komen.

Joni: We vertelden de leerlingen dat ze hun plank mochten versieren. Bijvoorbeeld met hun hand, hun naam, met zinnen over Ben Correct of spreuken over vrede en tegen pesten. De kinderen van het tweede leerjaar vonden het wel interessant.

2hs

2hs

Tiger-lil: De kinderen van het derde leerjaar reageerden wat verbaasd dat ze nu al op papier mogen tekenen en schrijven wat ze later op de echte bank zullen zetten. Nadien hebben de leerlingen ons nog een paar vragen gesteld.

 

5hs

5hs 

1hs

1hs

Dorianne: We gingen naar de vijfde klas. De kids waren mega blij  met de opdracht. We hebbenons geprek met de klas afgesloten met een foto.

Seije: De reactie van de leerlingen van het eerste leerjaar was redelijk positief. Ik hoop echt op een prachtig versierde(nep)plank. Het leukste vond ik de foto. Thibault en ik mochten zelf mee op de foto. Dat was heel geestig met die kleintjes. Ik kan niet wachten tot de bank er staat…☻

 

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

