Sportweek

Taekwondo

Taekwondo

S P O R T W E E K 19/23 mei 2014
‘Iedereen van de klas was enthousiast. Ze zeiden allemaal leuke dingen zoals joepie en cool!’ Zina.

Rebecca: Voetbal vond ik mega tof. Ik was keeper en daardoor had ik heel veel blauwe plekken! Ik sport heel graag dus ik wil graag nog eens zo’n sportweek meemaken.

Tiger-lil: Met teakwondo weet je nu hoe je je moet verdedigen als je wordt aangevallen. Met deze sportweek zijn we meer in beweging, leren we met elkaar overeen komen en helpen we elkaar.

Seije: Fietsen was het geestigst want dat doen we praktisch nooit op school Zo’n sportweek vind ik een goed idee want zo kunnen sommige sporten leerlingen aanspreken. Meer beweging en sportiviteit op onze school is goed.

Kenneth: Zo’n sportweek is goed. Zo zit je niet op school en ook niet altijd op je stoel. Dorianne en ik hebben ons nu aangesloten bij de tafeltennisclub.

Ophelie: Ik vind het een super idee om op school elke dag te sporten. Amerikaans voetbal was tof!

Zina: Iedereen van de klas was enthousiast. Ze zeiden allemaal leuke dingen zoals joepie en cool.

Thibault: Ik zou graag eens karaté doen in zo’n sportweek. Ik vind het een goed idee om te sporten op school want je leert altijd wel iets bij. Je beweegt een stuk meer dan op een gewone schooldag.

Dorianne: Toen wij taikwando deden, wist ik al direct dat het niet ging lukken. Vechtsporten is echt niets voor mij!Maar de andere sporten vond ik wel echt super!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

