Ik kook van woede. 6hs doet mee!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

8 reacties op Ik kook van woede. 6hs doet mee!

  1. ophelie delang schreef:

    Ik vind het jammer dat wij veel eten weg gooien en dat er dan mensen zijn die geen eten hebben!

  2. axel monteny schreef:

    Ongeveer negen miljoen kinderen hebben geen eten en wij smijten onze restjes weg. Foei!

  3. zina landschoot schreef:

    Ik vind het erg dat we voedsel verspillen.

  4. joni schreef:

    Ik weet al welke soep ik volgende week vrijdag ga maken!

  5. Huyskens Dorianne schreef:

    Ik ben blij dat ze zo’n filmpje hebben gemaakt!
    Dit is eigenlijk wat ze zeggen: we moeten blij zijn dat we voldoende eten hebben want er zijn heel veel kinderen die niets hebben!
    Hopelijk gaat het veranderen!

  6. Rebecca Lepine schreef:

    Ik snap niet waarom wij eten weg smijten als er zoveel mensen zijn die honger lijden. Ik vind het erg dat wij al dat voedsel verspillen, dat moet stoppen!

  7. cogge maxime schreef:

    Mensen hebben honger omdat ze hun huis moeten af betalen. Hopelijk lukt ons ‘koken tegen woede’-soep.

  8. Dutrieue Berit schreef:

    Waarom smijten we zoveel voedsel weg? Er is genoeg voedsel op de aarde en toch gaat 1 op de 8 kinderen naar bed met honger?

Geef een reactie

