Workshop n.a.v. toneel ‘Het land is stil’

IMG_3155

Over wat nieuw was in de workshop:

Tiger-lil: Het spel dat we zo gezegd iets ontzichtbaars moesten dragen.

Maxime: Voor mij was nieuw dat je alleen je lichaam mocht gebruiken. Je mocht niet praten.

Joni: Je moest ‘tonelen’ met je mond toe.

Berit: Spijtig dat we de groepjes niet mochten zelf kiezen.

Thibault: Iets nieuws was met groepjes zombies en bodybuilders nadoen. We hebben wel lol gehad.

Dorianne: Niets. Ik kende bijna alles van de speelschool.

Ophelie: Dat je ook toneeltjes kan spelen zonder je mond te gebruiken.

Over de lesgeefster:

Tiger-lil: Zeer tof en ze gaf genoeg uitleg.

Axel: Ik vond de lesgeefster niet streng.

Maxime: De lesgefster vond ik zeer entousiast.

Dorianne: Leuk en grappig.

Thibault: Elke kwam steeds op goede ideeën.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Workshop n.a.v. toneel ‘Het land is stil’

  1. elkedhaenen schreef:

    Hallo Basisschool de Vierboete,
    Wat leuk om zo’n fijne reacties te lezen op deze blog. Ik ben heel blij dat jullie de workshop tof vonden en ik hoop dat ik jullie veel prikkels gegeven heb om de oefeningen die jullie geleerd hebben nu zelf toe te passen bv. op de speelplaats of in de klas.

    en wie weet tot een volgende keer!

    Groetjes,

    Elke

Geef een reactie

