Yeti 102 is op school aangekomen!

yeti 102IMG_3047

Is Yeti 102 zoals ik mij had voorgesteld?

 Zian: Ik had wel verwacht dat we er met meer foto’s gingen instaan omdat ze zoveel foto’s hadden genomen van ons. Maar dit boekje is wel mooi geworden.

 Kimberley: Ik dacht dat de yeti toch een klein beetje groter zou zijn, hoor! J

IMG_2302 Michelle: Ik had niet verwacht dat er zoveel activiteiten in zouden staan.

 Jonas:Yeti is nog cooler dan verwacht en je kan er echt veel mee doen.     

 Thyllis: Het is  wel een beetje jammer dat er niet meer foto’s instaan van ons maar Yeti is en blijft een tof boekje!

Emily: Niet echt, want als je de andere Yeti’s bekijkt/leest is 102 veel specialer. Het was wel tof dat wij dit keer Yetiklas waren (:

 Tjiasso: De yeti was beter dan ik me had voorgesteld! Mijn stagedive is de max!

Josephine: Veel toffer!

 Chelsea: En ook mooi en kleurrijk.

Noah: Ja, ik dacht wel dat het een grappig boekje zou worden.

Lore: Ja en neen. Het was ietsje anders dan verwacht. Ik dacht dat iedereen er minstens twee keer in zou voorkomen. Dat was dus niet zo.J

Danté:Ja, het was zelf nog beter! Het is onvergetelijk!

MIMG_2292ilan: Yentl staat  grappig op de cover.  Hij is helemaal ondergeschilderd!

Amber: Het was allemaal  super leuk om te doen. Zeker  de modeshow met afvalkleren.

Esthée: Goed van die blog. Ik  wil graag een blog  beginnen maar ik wist niet hoe dat moest.

Loythy: Ik vind die pagina van het  lego pretpark mooi gelukt!

Vic: De Yeti is beter en mooier dan dat ik dacht en zeker mooier dan de andere Yeti’s.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

3 reacties op Yeti 102 is op school aangekomen!

  1. jari schreef:

    het is een super leuke yeti

  2. dani schreef:

    Dat is echt keitof, vooral die testen! Haha!

Geef een reactie

