Bosklassen 2013: Elke dag sporten deed me werkelijk deugd! ☺ Lore

IMG_3016Noah: Ik heb gelachen! Gedanst! gefeest! De fuif zal ik nooit vergeten!

Amber: De bakken die je moest stapelen was eng maar toch leuk. Ik heb er 13 gestapeld!

Loythy: De vijf dagen waren interessant om te doen. Ik wil meteen terug!

Esthée: Op woensdagavond hebben we de film ‘Chimpazee’ bekeken, maar het was meer een documentaire.

Zian: De fuif was superleuk en mountainbiken ook maar als je viel was dat niet zo tof. Sporten was ook heel leuk … alles was eigenlijk leuk. Maar onze kamer was het beste: Super!

Linde: Er was een supermooie film woensdagavond. Het was vooral erg gezellig. De fuif was megacool! Ik heb me nog nooit zo goed geamuseerd met mijn vrienden en vriendinnen.

IMG_2918

Josephine: Ik vond de fuif een echte superfuif. Ik wilde dat we langer bleven voor de gezelligheid. Ik zal dit zeker missen!

Thyllis: De fuif was super leuk omdat er coole dansjes en liedjes waren. We hebben ook op bakken geklommen. Als ik er aan terugdenk krijg Ik er nog kippenvel van.

Lore: Elke dag sporten deed me werkelijk deugd! ☺

 

Jari: Op de fuif heb ik heb de hele avond gezongen met de micro. We hebben ook 4 salamanders gevist tijdens de boswandeling!

Vic: Het eten was lekker. Ik heb elke nacht goed geslapen. Ik heb me niet verveeld. We waren de hele tijd buiten. Dit  wil ik zeker nog eens doen.

Danté : De slows waren het tofst. Ik heb ook veel gelachen maar soms op de kamers was het minder. De boswandelingen waren ok en het eten lekker.

Michelle: Deze bosklassen in het Kluisbos vond ik super. Het feestje op donderdagavond was onvergetelijk. Wat ik me supergoed kan herinneren is de film die we op woensdagavond bekeken.
Chelsea: Het was zwaar dat mountainbiken. Het leukste was bakken stapelen. Ik heb 13 bakken gestapeld. We hebben veel leute gemaakt.

IMG_2754Tjiasso: De fuif wil ik nooit meer vergeten! ☺ ☺

Jonas: Bij de fuif mocht je zoveel frisdrank drinken als je wou. De bedden en de kamers waren wel goed. De film was ook mooi omdat het een documentaire was.

Milan: Ik vond het SUPER! We hebben elkaar  beter leren kennen. Het was de eerste keer dat we met de klas op bosklassen gingen. Ik zal het lachen in de kamer met mijn vriendinnen missen.

Emily: Het was echt heel leuk op bosklassen. De eerste avond heb ik een heel klein beetje geweend maar eens in de kamer was het alleen maar lachen. Vooral met Milan. Ik heb geen spijt dat ik ben mee geweest. Ik denk dat het leuker was dan boerderij klassen. Het was zalig vooral de fuif !

Kimberley: we hebben super veel fun gemaakt met alle meiden van de kamer en met meneer Philip, juf Mieke en juf Virginie. ☺

IMG_30413 juni 2013

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

