Yetidag 3: Onze allerlaatste Yeti wordt ook de allerbeste!

IMG_2351Yetidag 3: ‘Onze allerlaatste Yeti wordt ook de allerbeste!’   Zian

Dit heb ik gedaan vandaag …

Jonas: Het lego-pretpark gemaakt, Bavo geïnterviewd, Noah gedragen als hij stagedived, in onze pyjama op de markt gelopen.
Vic : Radio spelen met Jari en Noah.

Dit vond ik het best meevallen …

Linde: De catwalk vond ik het best meevallen. Het schminken van Stephanie was ook heel speciaal.
Noah: Het was mijn eerste keer dat ik aan skydiven gedaan heb en … het viel wel mee.
Tjiasso: Nog nooit heb ik in mijn pyjama op de markt gelopen!
Michelle: Het leukste was toen onze make-up werd opgedaan.
Esthée: Tijdens de make-up werd er super veel gelachen en ook leuke feitjes uitgewisseld.
Chelsea: De markt was zot! De mensen keken er zo raar naar ons.
Zian: We stonden echt in de belangstelling met onze pyjama
Loythy: Het bouwen van het pretpark. Ik hou van lego!
Yentl: Zeker en vast, mijn fotoshoot voor de cover. Dat maakt deze Yeti extra speciaal!

Dit verwacht ik van Yeti 202 …

Vic: Dat wij grappig in het boekje zullen staan.
Jonas: Dat ons pretpark erin zal staan omdat het nogal speciaal en tof is.
Amber: Ik ben benieuwd naar de klasfoto; hoe ik er uit zal zien.
Thyllis: Dat er veel foto’s van ons in het Yetiboekje zullen staan.
Jari: Ik verwacht het meest van het radiostation.
Zian: Dat we met onze zelf ontworpen modekleren aan wel mooi zullen zijn. Nummer 102 wordt onze allerlaatste yeti en ik verwacht wel dat deze Yeti de allerbeste van allemaal wordt!

Op 1  juni 2013 komt deze Yeti 102 uit in heel Vlaanderen; oplage:150 000 exemplaren.

wordt vervolgd …

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Yetidag 3: Onze allerlaatste Yeti wordt ook de allerbeste!

  1. Wim Vercruysse schreef:

    Wauw dames en heren van het zesde leerjaar. Mijn mond ligt vol tanden. Ik krijg de volgende 3 weken die glimlach niet meer van mijn gezicht. Jullie zijn ECHT WAAR een zalige Yetiklas. Wat heerlijk knap dat jullie dit allemaal kunnen.
    Kijk maar samen met ons uit naar jullie Yeti.
    Superveel groetjes en succes met al wat jullie nog gaan uitvreten in de komende jaren.

    Wim

    P.S. Stephanie heeft haar yetibandje gekregen: beloofd is beloofd!😉

Geef een reactie

