Yetidag 3: filmpje met interviews.

Beste meester en allerbeste leerlingen,

We zijn enorm blij, enthousiast, gek, verzot en wild van dit prachtig filmpje! Applaus!🙂
Binnenkort gooien we onze reacties op jullie blog, maar eerst moeten we nog even hard werken om de Yeti 102 even mooi te maken dan dit filmpje!
Groetjes
Tim
Zalig filmpje van een straffe Yetiklas! Een plezier om mee te werken. Dikke proficiat en uitkijken maar naar dat juni-nummer!!!! (Wim)
Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

5 reacties op Yetidag 3: filmpje met interviews.

  1. Thyllis Schillewaert schreef:

    Die dag zal ik nooit van mijn leven vergeten! Meneer! mooie liedjes hoor altijd op de achtergrond hihi!!

  2. jari schreef:

    Wat een super leuke dag! Om nooit te vergeten!

  3. Blanckaert Veerle schreef:

    Proficiat!! Ik wou dat ik er bij was, juf Veerle

  4. tjiasso schreef:

    Het was de leukste dag van mijn leven! Ik zal die dag nooit vergeten!😉

Geef een reactie

