Yetidag 2

Michelle: Eerst had Tim aan ons uitgelegd wat we vandaag allemaal zouden doen. Toen begonnen we met het verdelen van de groepen in allerlei kleuren. Ik heb de kleur bruin gekregen. Dan zijn alle meiden naar een ander lokaal gegaan. Daar hebben we iets geknutseld met kleren en wat rommel. We hebben ook allemaal een Yeti T-shirt gekregen. Ik verwacht dat het vrijdag een redelijk drukke dag wordt.

Josephine: Ik moet kleur roze meebrengen en een galajurk en natuurlijk komt iedereen nog in z’n pyjama! Ik vind dat super en verwacht een onvergetelijke dag. ‘Onze’ Yeti wordt uniek omdat hij nog nooit zo is geweest als hij zal zijn.

IMG_2292Lore: Ik verwacht een leuke dag zonder problemen.

Esthée: Ik vind het superleuk dat we een Yeti T-shirt hebben gekregen want Yeti is wel een supertof boekje. Ik verwacht dat het juninummer van Yeti een knaller wordt.

Linde: Ik heb “pimp mijn stijl” gedaan en ik heb van alles gemaakt. Ik leende natuurlijk ook een paar dingen van Esthée, maar het resultaat mag er zijn. Volgens mij is het gek genoeg! Iedereen is enthousiast en zal zich wel amuseren.

Kimberley: Mijn kleur is rood, de kleur van de liefde…
Emily: Ik verwacht dat iedereen er staat in zijn kleur …
Zian : Ik heb een T-shirt heel anders gemaakt met verschillende stofjes. Ik vind dat wel goed met die kleuren want iedereen heeft wel iets in zijn kast hangen dat van dezelfde kleur is. Onze YETI wordt super omdat onze Yeti de speciaalste wordt van allemaal. Het is onze allerlaatste Yeti en het wordt een zomer-doe-boek.
Milan: Ik verwacht dat de foto’s mooi zullen zijn.

Yentl: We hebben een prachtig lieveheersbeestjespretpark gebouwd. Ik ben coverkind van de Yeti van juni en ik vind het nu al een unieke ervaring!  Ik zal super blij zijn met het resultaat en ik verwacht er veel van. Het was best leuk om die foto’s te nemen!

Tjiasso: Hopelijk moeten we vrijdag  veel zotte dingen doen.

Jonas: Ik heb een lego-pretpark gemaakt met de anderen. Vrijdag met onze pyjama op de markt ?! Ik ben al benieuwd naar de foto’s.

Danté: Een lego-pretpark voor lieveheersbeestjes: cute!IMG_2302

Chelsea: We hadden een leuke groep.  We konden lachen maar ook goed samenwerken.

Jari: Ik mag niet vergeten mijn knuffel mee te nemen vrijdag.

Noah: Het pretpark is heel mooi. We mogen er  trots op zijn.

Loythy:  Het wordt wel een heel speciale Yeti: de helft kleiner en dubbel zo dik als normaal.

Vic: Yentl heeft grote ogen dus past hij goed op de cover.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

3 reacties op Yetidag 2

  1. Michelle schreef:

    Nu alleen nog kleren en één paar schoenen voor yetidag 3 bij elkaar zoeken….!🙂

  2. chelsea schreef:

    Superleuk!

  3. Amber cabeke schreef:

    Dat was dus super leuk om te doen en zeker om een keer in de belangstelling te staan. Het was super!

Geef een reactie

