Yeti in de klas!

Kimberley: 6hs en 6ws IMG_2251gaan de zomeryeti maken voor 125 000 leerlingen! Voor bijna  alle vijfde en zesde leerjaars van Vlaanderen!

Josephine: Wij zijn de gekste en grappigste klas (van de hele wereld). We  vervelen ons nooit op de speelplaats. Wat was nieuw voor mij over yeti? Alles!

Michelle: Er komt binnenkort een nieuwe website van Yeti.

Tjiasso: We lezen altijd de Yeti in de klas.

Yentl: Wij zijn yetiklas omdat we als de beste yeti-frisbees op het dak kunnen gooien! Het was wel een beetje raar om tijdens de fotoshootal die gekke poses aan te nemen.

 

Lore: De uitleg van het klipje over scheiden (Ik ben oké) waar we meer informatie over kregen was wel interessant.  Ook dat je de YETI van deze maand  (de 100ste! al)  in twee kon scheuren om te beseffen wat scheiden eigenlijk is, was speciaal!

Emily : Ik wist niet dat de Yeti zoveel fotochop-geheimen had. Ik wist ook niet dat de site van Yeti zo leuk was! Echt super !

IMG_2255

Zian: Wij zijn JETIKLAS omdat we een heel creatieve klas zijn. Zo hebben we al tekeningen opgestuurd naar NIX die we zelf hadden gemaakt. Ik vind het heel machtig dat we tot yetiklas werden verkozenIk wist niet dat er zoveel werk was aan de YETI. Maar het is super dat we YETIKLAS worden!

Amber: Je moest foto’s laten nemen van jezelf maar geen gewone foto’s: gekke foto’s!

Thyllis: Wij zijn Yetiklas omdat wij iedere  maand één van de tofste boekjes krijgen, natuurlijk dat van de Yeti! Iedere maand kijk ik er naar uit om het nieuwe boekje  te lezen. De foto’s die ze namen vandaag was nog wel nieuw voor mij.  Het was net een fotoschoot!

Chelsea: Wij zijn yeti klas omdat wij cool zijn!

Vic: Wij zijn de Yeti klas  omdat er elke dag wel iets gebeurd bij ons. Wij vinden Yeti supercool!

Jonas: Wij zijn  yetiklas omdat wij de grootste fans zijn van de yeti.  De zomer-yeti zal de helft kleiner maar dubbel zo dik zijn.

Milan: De Yetimensen waren erg grappig.  Op de cover zal iemand van ons in zijn onderbroek staan!

IMG_2254Jari: Wist je dat de YETI al 11 jaar bestaat?

Loythy: Op de Yetisite  kan je spelletjes  spelen en naar leuke filmpjes kijken.

Noah: Ik wist  niet dat elke yeti een achtercover heeft en dat de yeti-bureau in Brussel ligt.

Linde: Wij zijn yetiklas omdat velen van ons erg veel bezig zijn met de yeti. Iedere maand lezen we met de klas een paar stukjes uit de yeti voor. Ik vind dat super! Ik vind dat onze klas dit verdient omdat wij de laatste tijd veel met Kinky & Cosy (tekenaar Nix) bezig  waren en dus ook met de yeti. Door de mails naar Nix zijn wij nu yetiklas!

Het is vooral nieuw om samen te werken met mensen die dit al zo lang doen. Een fotograaf ben ik gewoon, maar de uitleg over de site van yeti en de grappige voorbeelden door Tim en Bavo waren super!

KLIK!images

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

7 reacties op Yeti in de klas!

  1. josephine schreef:

    Het was een superdag met yeti in de klas.

  2. Jonas Van Eecke schreef:

    Je moet Milan eens bekijken.

  3. noah salenbien schreef:

    Het gaat dinsdag leuk worden!🙂 : )

  4. yentl de muynck schreef:

    Yeti-klas zijn is cool!

  5. Danté schreef:

    Jammer dat ik die dag ziek was!

  6. esthée schreef:

    Milan was zo grappig! Dat meneer dat getrokken heeft! t’Is wel leuk dat we yeti-klas zijn (worden).🙂🙂

  7. vic madou schreef:

    Ik kijk al uit naar dinsdag en vrijdag!

Geef een reactie

