Een museum van mezelf

IMG_2229

Milan: Wat mij is opgevallen is dat alle kinderen van de klas nog iets hebben van als ze klein waren: kleertjes, sokjes, knuffels. Ik had ook mijn tutte mee van als ik baby was met I ♥ MAMA erop.

Vic: Het was tof omdat je eens kon zien wat iedereen heeft.

Vic: Het was tof omdat je eens kon zien wat iedereen heeft.

 IMG_2239

IMG_2224

Linde: Het me opgevallen dat er heel erg veel zijn die hun babyspullen hadden meegebracht. Dingen die ik meenam: Babykleedje, Armband, Opbergrekje, mini-boekje en Ezeltje.

Jari: Het origineelste museum was dat van Vic omdat er leuke dingen bij waren zoals een knuffel die kon praten!

Tjiasso: We zien nooit zulke spullen van anderen. De Softal is de bekendste Harley-Davidson in Amerika. Soms mag ik met mijn opa meerijden.

Tjiasso: We zien nooit zulke spullen van anderen. De Softal is de bekendste Harley-Davidson in Amerika. Soms mag ik met mijn opa meerijden.

IMG_2243

Danté: Ik verveelde mij toen ik vijf jaar was en dus heb ik toen deze stenen geraapt. Verder heb ik beelden meegebracht met letters van mijn naam erop.

Josephine: Het was fun om al die dingen te zoeken! Teddy beer kreeg ik toen ik geboren werd van mijn oma. Hij was mijn eerste beertje.

Josephine: Het was fun om al die dingen te zoeken! Teddy beer kreeg ik toen ik geboren werd van mijn oma. Hij was mijn eerste beertje.

 

Esthée: De parfum Petits Et Mamans kreeg ik toen ik op 10 september 2001 werd geboren.

Esthée: De parfum Petits Et Mamans kreeg ik toen ik op 10 september 2001 werd geboren.

 

Yentl: Het was plezant om rond te lopen in de klas en de museums te bekijken. Ik weet nu iets meer over het verleden van mijn klasgenoten. Bij Loythy ging het vooral over voetbal. Niet meteen de interessantste sport.

Yentl: Het was plezant om rond te lopen in de klas en de museums te bekijken. Ik weet nu iets meer over het verleden van mijn klasgenoten. Bij Loythy ging het vooral over voetbal. Niet meteen de interessantste sport.

 

Jonas: Het was tof om je verzameling te tonen aan je klasgenoten zodat ze meer van je te weten kwamen. Ik had nog een computerspelletje bij mijn museum willen zetten. Toen ik op zoek was, vond ik mijn eerste auto terug waar ik veel mee heb gespeeld.

Jonas: Het was tof om je verzameling te tonen aan je klasgenoten zodat ze meer van je te weten kwamen. Ik had nog een computerspelletje bij mijn museum willen zetten. Toen ik op zoek was, vond ik mijn eerste auto terug waar ik veel mee heb gespeeld.

 

Noah: De volgende keer zou ik nog meer dingen meebrengen zoals oude foto’s, knuffels en kleren van vroeger. Mijn speentje is heel oud. Elf jaar, heel mijn leven dus, heb ik het al.

Noah: De volgende keer zou ik nog meer dingen meebrengen zoals oude foto’s, knuffels en kleren van vroeger. Mijn speentje is heel oud. Elf jaar, heel mijn leven dus, heb ik het al.

 

Lore: Alle dingen die ik meehad zijn van vroeger: mijn tut en mijn kleertjes.

Lore: Alle dingen die ik meehad zijn van vroeger: mijn tut en mijn kleertjes.

 

Zian: Noukie =dat is de beer die bij mij in de couveuse lag. Hij heeft nog zijn kleertjes aan van toen. Hij ligt nog altijd bij me in bed!

Zian: Noukie =dat is de beer die bij mij in de couveuse lag. Hij heeft nog zijn kleertjes aan van toen. Hij ligt nog altijd bij me in bed!

 

 

Amber: De verzameling van Vic vond ik het origineelst. Hij had een beetje van alles mee. Ik vond het tof om mijn museum samen te stellen daardoor kwamen mijn herinneringen weer naar boven.

Amber: De verzameling van Vic vond ik het origineelst. Hij had een beetje van alles mee. Ik vond het tof om mijn museum samen te stellen daardoor kwamen mijn herinneringen weer naar boven.

 

Thyllis: Ik vond het een hele leuke opdracht omdat je dan dingen van je vrienden zag dat je anders nooit zal zien. Ik had een koille mee. Dat is een doekje die mijn mama gekocht heeft vlak na mijn geboorte in het moederhuis. Ik heb er nog zo een paar thuis liggen.

Thyllis: Ik vond het een hele leuke opdracht omdat je dan dingen van je vrienden zag dat je anders nooit zal zien. Ik had een koille mee. Dat is een doekje die mijn mama gekocht heeft vlak na mijn geboorte in het moederhuis. Ik heb er nog zo een paar thuis liggen.

 

Michelle: Mijn zilveren haaknaald heb ik al sinds ik zes was. Toen kreeg ik haak- en breiles van een mevrouw. Ik heb al een tas, mandjes en bloementjes gehaakt.

Michelle: Mijn zilveren haaknaald heb ik al sinds ik zes was. Toen kreeg ik haak- en breiles van een mevrouw. Ik heb al een tas, mandjes en bloementjes gehaakt.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

4 reacties op Een museum van mezelf

  1. Jonas Van Eecke schreef:

    Mooie foto’s.

  2. milan schreef:

    het was leuk om te doen!

  3. Linde Wackenier schreef:

    Dat was echt super leuk om te doen ook omdat je vrienden dan eens zien wat allemaal hebt. Als we dit niet hadden gedaan zouden we die dingen nooit gezien hebben!
    :p

Geef een reactie

