Bezoek aan de middenschool van Nieuwpoort

Jari:  Het beste meevallen vond ik techniek omdat ik het waarschijnlijk volgend jaar ga doen.

Zian: Ik ga thuis zeker nog eens een bananenmilkshake maken!

Esthée: Zo’n bezoek is goed omdat je al kan zien wat je volgend jaar leert.

Milan: Ik vond vooral techniek tof omdat we veel zelf deden.  Ik had meer willen maken dan alleen een milkshake in de kookles.

Noah: Boeiend omdat ik veel bij geleerd heb. Het beste meevallen vond ik techniek omdat ik graag met mijn handen werk.

Danté: Ik vond het interessant en leerzaam bv:dat metaal ook staal is!  Metaalbewerking deed ik graag!

Jonas: Het best meevallen vond ik Engels omdat ik graag Engels spreek.

Kimberley: De leerkrachten waren super lief.

Linde: Nu weet je al wat je te wachten staat volgend jaar.

Vic: De bezoeken  waren interessant en de lessen waren heel goed uitgelegd.

Thyllis: Ik vond het heel erg tof dat we mochten koken en zelf een beeldje maken! Dat beeldje is zo modern. De lerares van koken was heel enthousiast en vriendelijk.  

IMG_2171

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

4 reacties op Bezoek aan de middenschool van Nieuwpoort

  1. noah salenbien schreef:

    Het was heel leuk!🙂

  2. P. Vanderbeke schreef:

    Jullie waren een leuke groep, veel succes.
    Dank voor de toffe reacties.

  3. vic madou schreef:

    De milkshake was lekker en leuk om te maken.

  4. jari schreef:

    Het was super leuk!

Geef een reactie

