Sportdag

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Kenzo: Alles was supertof.

Shauny: Ik vond kajak het leukste omdat ik  vond dat ik het goed kon en ik kwam als één van de eersten aan op het einde. Ik ga nooit vergeten dat ik niet hoger durfde bij het muurklimmen omdat ik plots hoogtevrees had. Ik wist zelfs niet dat ik hoogtevrees had! Het was een echte leuke sportdag behalve het pingpong. Dat vond ik een beetje saai.

Ryan: Ik ben blij dat ik niet ben omgekanteld met mijn kano. Al scheelde het niet veel. Ik vond sport en spel het leukste. In het kamp hebben we het meeste gedaan. Ik geef 9/10 omdat het fietsen wel een beetje ambetant was. De fietstocht was lang. 

Matthew: Ik vond muurklimmen het geestigste want het was een uitdaging zo hoog mogelijk te geraken. Ik ga wel nooit vergeten hoe we duwden op de fiets om vooruit te geraken .

Jill:  Het was tof was maar bij tafeltennis was er niet veel te doen.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

