Kinderpsycholoog P.Adriaenssens over opvoeden …

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kinderpsycholoog P.Adriaenssens over opvoeden …

  1. rudolf siffer schreef:

    Peter Adriaensens is allicht een groot deskundige, maar hij babbelt meestal te veel!
    1. Wanneer jongeren een buschauffeur schofferen zou ik (75 jaar) voorzeker ook niet tussenkomen. Of zeker vooraf de situatie grondig proberen in te schatten. Je hebt tegenwoordig immers redelijke kans dat er op je zal ‘geklopt’ worden of dat een mes wordt bovengehaald. Zeker in de grootsteden.
    2. Als een boefje sms-t zullen er inderdaad binnen de kortste keren drie andere hangjongeren naast hem staan. Maar mijn adressenlijst bestaat hoofdzakeljk uit oudere mensen die naar teevee zitten te kijken en nog hun auto zouden moeten bovenhalen. (Van de Benidorm-bastards ken ik het adres niet!) Mijn andere correspondenten zijn hoogstwaarschijnlijk aan het werk. Wat is dat dus voor valse vergelijking!
    Na zo’n inleiding ben ik opgehouden met het bekijken van het filmpje!
    Eerlijkheid en gezond verstand, aub?

Geef een reactie

