Witloofsoep

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het witloof snijden was cool. Maar dan moest de soep 30 minuten op het vuur en moesten we wachten om verder te kunnen werken. De soep was niet lekker. Misschien was er teveel witloof in de soep. Ik ben niet aan witloofsoep gewend. Ryan
Ik heb een halve boterham gesneden en in de soep geroerd. Het is wel eens tof om in de klas te koken. Matthew

Het snijden van de willoof ging goed. De soep was te straf. Normaal gebruik je maar drie stronken witloof en wij gebruikten er tien! Kenzo
De soep was niet moeilijk om te maken. Het was tof. Ik wil wel nog eens iets maken in de klas nu. Elias
Ik had nog nooit een aardappel geschild. De soep smaakte nogal bitter. Jill

Ik vond de soep  te zoet. De gebakken broodkorstjes waren wel erg lekker! Shauny

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

