Na het boek, de film WARHORSE

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Nu ik de film gezien heb, snap ik het boek beter. Ryan

Albert raakt in het boek niet gewond. Hij werkt als staljongen in het leger en Joey wordt daar bijna dodelijk gekwetst en onherkenbaar door de modder binnen gebracht. Nu ik de film gezien heb, snap ik het boek beter. Ryan

Ik raad de film aan want je kan meeleven. Kenzo

In het boek stond dat er nog een ander paard, Zoey, was op de boerderij. Het mooiste was het einde van de film. Toen Albert Joey terug kreeg van de grootvader van Emely. Het ergste vond ik toen Topthorn, de beste vriend van Joey, stierf en toen ze Joey wilden neerschieten. Jill

Ik raad de film aan. Zo kun je zien hoe iedereen er echt uitziet. In het boek staan alleen maar letters. Shauny

In het boek keert Albert terug naar de boerderij en trouwt hij. In de film niet. Het mooiste uit de film vond ik toen de geblinddoekte Albert floot naar Joey, het paard, en het reageerde.  Ik zou de film aanraden. Het boek is toch helemaal anders. Elias

Toen het paard werd vrijgelaten uit de prikkeldraad was ik echt blij. Ik raad de film aan want in het boek praat het paard ook. Het is dan moeilijker om te begrijpen wie wat zegt. Matthew

De ‘Belgische’ actrice ‘Celine Buckens’ over haar debuutrol als Emely in Warhorse.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

