Bezoek 2 aan Middenschool Nieuwpoort

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

‘Het was geestig in de middenschool.’ Jill

Over voeding en mechanica

Elias Janssen: mechanica was niet zo moeilijk, maar we mochten jammer genoeg nog niet lassen want je kon je verbranden. Voeding was heel tof.
Jill Lefevre: Het was geestig in de middenschool.
Shauny Hillewaere: Ik wist niet dat er zulke machines bestonden! Ik heb zelf een ijzeren ventje gemaakt: een speerwerper.
Matthew Hillewaere: De manier van werken was anders voor mij want je deed veel met je handen. Jammer dat we niet met de machines mochten werken.

Over de meester en de juf van de middenschool

Elias Janssens: De meester gaf goed uitleg en hij toonde het ook goed. De juf was er ook altijd bij maar de leerlingen moesten ons toch veel helpen. Dat was wel tof. De leerlingen die hielpen kende ik. Het waren: Bert, Thor, Glen, Thomas en Jonathan.
Ryan Hermus: De juf was wel streng, maar dat moet wel een beetje. De meester legde veel uit.
Shauny Hillewaere: Ik denk dat ik naar voeding ga want dat was nog tof. Mechanica was ook wel cool maar dat is meer iets voor de jongens.

Over volgend schooljaar

Elias Janssens: Volgend schooljaar zal het heel tof zijn maar wel moeilijker dan in het lager.
Ryan Hermus: Ook grappig omdat de leerlingen zo grappig omgaan met hun meester.
Kenzo Smagge: Ik wil wel gaan naar de middenschool maar ik mag niet van mijn mama.
Matthew Hillewaere: Het gaat wel tof worden met de machines.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bezoek 2 aan Middenschool Nieuwpoort

Geef een reactie

