Metamorfose: halfweg!

M e n i g e n
Jill Lefevre: Mijn haar blijft steeds  hetzelfde en mijn mond kijkt altijd triest.
Matthew Hillewaere: Ik vind dat ik mooi haar heb vergeleken met in het begin van het schooljaar.

Shauny Hillewaere: Ik vind dat ik nog niets ben veranderd ben! Alleen mijn haar ligt nu anders. De foto’s waarop ik lach, vind ik de mooiste.
Kenzo Smagge: Mijn mond is raar. Ik vind dat ik niet kan lachen.

F i l m m u z i e k j e
Jill Lefevre: Ik vind het een traag en triestig muziekje, maar ik kijk wel triestig op de foto’s, dus het klopt wel een beetje.
Matthew Hillewaere: Het is wel mooi maar ik zou ook een auto geluidje nemen omdat ik auto’s tof vind.
Shauny Hillewaere: Het was een leuk muziekje en het paste bij mijn foto’s. Als ik kon zou ik het ook kiezen.
Kenzo Smagge: Mijn muziek mocht wat hiphop zijn zoals gangsterboy.

Shauny Hillewaere en de meeste leerlingen vonden : ‘…het filmpje van Kenzo het best omdat de muziek er ook zo goed bij paste en zijn haar  snelveranderde.

voor meer info en de andere filmpjes kijk bovenaan en klik door!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

