Bezoek 1 aan de Middenschool Nieuwpoort

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

‘De leraars waren vriendelijk voor ons maar dat gaat nog veranderen, denk ik.” Matthew

Wat  precies was nieuw?
 

 Elias Janssens: Frans is moeilijker dan nu in het lager. De juf heeft een ander systeem van werken. Bij Engels werkten we niet in een boek maar op het smartbord.

 
 
Hoe was de kennismaking met de meester en de  juf  van de middenschool?
 
 

 Elias Jansssens: Het was goed maar ze wisten onze naam niet altijd.

Shauny Hillewaere: Goed maar ik had de leraars wel al veel gezien op de speelplaats.

Ryan Hermus: Leuk, maar ik wist niet hoe de juf heette, maar de meester wel.

Jill Lefevre: Het viel goed mee. Ze waren vriendelijk.

Kenzo Smagge: Ze babbelden zeer duidelijk en met de juf was het leuk want we speelden een spelletje. We kregen zelfs een gratis frisdrank en een gratis koek!

Matthew Hillewaere: De leraars waren vriendelijk voor ons maar dat gaat nog veranderen, denk ik

 

Ik kijk  uit naar het volgende bezoek in februari  en maart …

 

 Elias Janssens: Ja, omdat het heel tof was en het is toch anders daar.

Shauny Hillewaere: Ik kijk er zeker wel naar uit want ik wil eens iets kunnen metsen.

Matthew Hillewaere: Ja: Want we gaan er weer iets nieuws leren.

Jill Lefevre: Ja, want je weet dan een beetje hoe het er aan toe gaat in het middelbaar en hoe ze daar lesgeven.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

