Schooltoneel Cyclos: ‘Ik wist niet dat het zo mooi ging zijn’

Elias Janssens: De voorstelling in 5 zinnen:
1. Het gaat over een jongen, Jacob die wil wielrenner kampioen worden.
2. Hij wil winnen tegen Bolle en daarom moet hij 5 kilo vermageren en veel trainen.
3. Hij doet vlieggas in zijn fietsbanden om te kunnen zweven.
4. Maar hij verslaapt zich op de dag van de wedstrijd en daardoor wint Bolle toch weer de wedstrijd.
5. Tijdens het slotfeest is er geen licht en Jacob maakt licht voor de hele stad!
Ik vond het grappigste toen hij zijn onderbroek uit deed. Ik had verwacht dat hij de wedstrijd zou winnen maar hij is blijkbaar meer uitvinder dan wielrennerkampioen. 9/10
Ryan Hermus: Ik geef een 9/10 omdat het leuk was als hij verscheen op die tv, dat hij er net als echt in zat.
Shauny Hillewaere: Ik had niet verwacht dat hij zich ging overslapen en zo niet ging meedoen aan de wielerwedstrijd. Hij had zoveel geoefend! Ik vond het wel mooi dat hij zijn fiets testte en dat hij plots zweefde. Je kon hem zien op het scherm, dat was wel tof. 10/10.
Kenzo Smagge: Ik wist niet dat het zo mooi ging zijn (8/10).
Matthew Hillewaere: Omdat het toch veel van hetzelfde was geef ik een 8/10.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

