Jason is aan de beterhand en buiten levensgevaar.

Vorig jaar in 5/6hs: Jason en Niels.

Elias: We missen je en veel beterschap.
Shauny: Nog veel geluk en beterschap. Jammer van je papa. Het was echt een goed mens.
Matthew: Ik hoop dat het nu zeker goed gaat met je.
Ryan: Ik weet zeker dat het vanaf nu beter zal gaan met je.
Jill: Ik hoop dat je vlug beter wordt.

Kenzo: Ik geloofde het eerst niet toen ik van het ongeval hoorde.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

