Bezoek tentoonstelling: Afspraak in Nieuwpoort

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ryan: Ik wist niet dat Nieuwpoort één van de meest vernielde steden was in WOI.

Jill: Voor WOI had Nieuwpoort drie grote torens: de vierboete, de tempelierstoren en de beiaardtoren. Alle drie zijn kapot of verdwenen nu.

Matthew: De tekeningen vond ik zeer mooi. Het leken wel foto’s. Ik wist ook niet dat er nog kogels uit WOI in de stenen van het Albertmonument zaten.

Kenzo: Ik geef een 10/10 voor de uitstap en de tentoonstelling omdat het over Nieuwpoort ging.

Shauny: Dat er geschaakt werd in de loopgraven om de tijd te doden, vond ik raar. Schaken doen wij ook op school.

Klasgemiddelde: 9,5/10

PS: Lees de reactie van auteur Ivan Adriaenssens hieronder.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bezoek tentoonstelling: Afspraak in Nieuwpoort

  1. Dag allemaal !
    Ivan Adriaenssens hier.
    Bedankt om mijn tentoonstelling te bezoeken, en ik ben blij dat jullie het interessant vonden. Misschien tot later ! (de Cultuurdagen bijvoorbeeld, of op de Boekenbeurs ?)
    Groet,
    Ivan

    Hebben jullie dit al gezien ?

    http://www.focus-wtv.tv/programma/wtv/striproman-over-oorlog#.TpyoxgNB_Y4.facebook

Geef een reactie

