Christoph Rehage reageert op ‘Metamorfose’.

Christoph Rehage, de maker van het filmpje dat ons inspireerde tot dit schoolproject reageerde en schreef ons deze mail:

Dear Philip,
Beste meester, 
thank you for your email, this is so cool!!🙂

dank je voor je email, dit project is zo cool!!🙂

I would love to see what the kids come up with (they change much faster than us old people, I supposed?)

Ik ben benieuwd met wat de kinderen gaan afkomen (zij veranderen veel sneller dan ons, oude mensen, denk ik toch?)

About the cameras: you must try to find cameras that meet the following specifications:

Over de camera’s: je moet een camera zoeken met volgende specialiteiten:

1) wide angle lense (like 24mm, I used 16, but a camera like that will be hard to find)

1) een wijde lesopening ( zoals 24mm, ik gebruikte 16 mm, maar een camera als dit is moeilijk te vinden)

2) fast continuous shutter (so that you can take 4 or 5 or more pictures in a row)

2) snelle fotoafdrukker ( zo kun je makkelijk 4 of 5 foto’s na elkaar nemen)

these videos really depend on the positioning of the head, and in my case there was quite a bit of post-processing involved.

dit soort video’s hangt echt af van de positie van het hoofd, in mijn filmpje heb ik veel werk achteraf gehad.

to overcome that issue, I would maybe opt for a camera with a flexible screen (so that you can see yourself while you are

wil je niet zoveel werk achteraf, kies een camera met een beweegbaar scherm ( zodat je jezelf kan zien terwijl je een 

taking the picture).

een foto neemt).

I would love to see the results your students came up with!!

Ik ben echt benieuwd met welke resultaten de leerlingen zullen afkomen!!

Best wishes from Munich to Belgium!

Beste wensen vanuit Munchen/Duitsland aan België!

Christoph Rehage

www.thelongestway.com

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Christoph Rehage reageert op ‘Metamorfose’.

  1. R.Siffer schreef:

    Leuk dat meester Philip een iemeel stuurde naar Christoph Rehage
    en dat die zo vriendelijk én uitvoerig antwoordde. Blijkbaar bevalt het projekt hem wel.. Én … ik zie geen letter van wat ik schrijf!

Geef een reactie

