Eerste voorronde van het 10de schoolschaaktornooi!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

2 reacties op Eerste voorronde van het 10de schoolschaaktornooi!

  1. Marien Demerre schreef:

    Nu ben ik (marien) gewonnen van Gilles van het 3de leerjaar. Volgende week speel ik tegen Kenny ik ben benieuwd hoe dat zal aflopen!

  2. Maxime Van Liede schreef:

    Natuurlijk speel ik (Maxime) voor de finale, meneer! Deze 10de editie is speciaal! Ryan is in de volgende ronde mijn tegenstander. Dat wordt moeilijk. Compliment voor Ryan.

Geef een reactie

