Reacties op de flashmeeting met Engeland!

Jody: Het gesprek was heel leerzaam en Pieter Haynes was heel vriendelijk. Brent en Jens hebben het heel goed gedaan. Ik zou het zelf niet gekund hebben.

Jill: Het was leuk voor Brent en Jens dat ze dat mochten doen. Het was tof dat Chris Davison op bezoek kwam.

Jens: Het was aangenaam om met Peter te praten. Hij wist veel over het leven in het wild. Ik vond het eens een speciale opdracht om via een computer met iemand uit Engeland te praten. Het was symphatiek van Chris Davison dat hij een tussenstop maakte in Nieuwpoort voor een bezoek aan onze school. Het gesprek was een hele belevenis.

Nazline: Het project was ook wel heel goed geslaagd. We hebben 8 jonkies gezien. Het was wel jammer dat we de ouders het nest niet hebben zien maken! Maar we hebben wel veel bijgeleerd in het project. We hebben ook geluk gehad met het weer!

Matthew: De klank mocht iets beter maar het was leerzaam.

Dylan: Ik vond het zeer interessant: ik wist niet dat 90% van die 7 000 000 mezen sterft na één jaar. Er blijven er dan nog maar 70 000 over.

Jason: Jens en Brent mogen mij volgend jaar helpen met Engels.

Maxime: Ik vind het plezant dat Chris Davison naar onze school is gekomen. Hij gaf ons project veel complimenten.

Nigel: Leuk omdat wij niet zo’n beroemd land zijn en Engeland wel en toch spraken we over hetzelfde.

Milan: Dit is goeie reclame voor de school.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

