Flashmeeting met Peter Haynes

Op bezoek in onze school: de bedenker en organisator van de ‘Birdboxproject’ de Engelsman Chris Davison. Hij deed mee aan de flashmeeting van onze basisschool.

Bekijk hierboven een verkorte weergave van de videoconferentie die uiteindelijk 25 minuten duurde  en een belevenis was voor Brent en Jens.

Bekijk hieronder een pas verschenen infofilmpje over ‘the birdboxproject’ in het algemeen.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

3 reacties op Flashmeeting met Peter Haynes

  1. Heyde Etienne schreef:

    Hallo,

    De videoconferentie met Peter Haynes heb ik niet rechtstreeks kunnen volgen. Gelukkig heb ik er toch kunnen van genieten met het verkorte filmpje. Naar zien is de conferentie goed verlopen. Een hele ervaring gebruik te kunnen en mogen maken van de nieuwste technologieën. Een interessant onderwerp en leerrijk voor school en klas op verscheidene vlakken. Ikzelf heb er eveneens mogen van genieten.
    Proficiat voor de school, de leraren en de leerlingen.
    Op mijn website heb ik de links geplaatst naar de drie filmpjes. Zo kan ik mischien mijn steentje bijdragen voor bewondering en respect van de natuur.
    Een goed en mooi verlof toegewenst.
    Etienne Heyde

  2. demerre marien schreef:

    Een dikke proficiat aan Jens en Brent, want dankzij hun werd onze videoconferentie een groot succes!

Geef een reactie

