Tussentijdse evaluatie project: ‘Ook vogels houden van kunst!’

Elias Janssens: Het mooiste moment vond ik toen we ontdekten dat er eitjes in de nestkast lagen.

Marien Demerre: Ik keek samen met mijn huisgenoten. Vanaf ik wat zag gebeuren in de nestkast riep ik direct mijn ouders en mijn zus.

Maxime Van Lierde: Ik keek soms met mijn zusje die in het derde kleuter zit. Ik riep haar  en vroeg haar dan : ‘ Moet je het vogeltje zien?’

Robbie Cabeke: Het mooiste wat ik zag was hoe ze eten gaven aan die kleine vogeltjes.

29/4/2011: GROOT NIEUWS! Ondanks het beeld vol sneeuw konden we vandaag precies al een jonkie onderscheiden!

Jens De Muynk: Ik heb veel geleerd over verschillende vogels omdat we een poster moesten maken. Zo weet ik dat de kauw tabak in zijn nest legt, dat de merel in Europa, Amerika, Azië en Australië te vinden is en dat vinkenzetten populair is in Vlaanderen. Ik weet nu meer over vogels dan ooit tevoren!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

