Bezoek aan de Middenschool Nieuwpoort

Jens en Jason

‘Door te experimenteren leer je veel bij!’ (Nazline)
‘Nu weet ik wat een snelmaaksteen is. Ik was ook nog nooit in een echt laboratorium geweest.’ (Dylan)
‘Het was zeer leuk zelf iets te kunnen doen! (Niels)
‘In het labo moest je een wit hemd aandoen!’ (Jason)
‘Het bouwen van de piramide was leuk omdat je je handen eens vuil mocht maken.’ (Robbie)

Kenny vindt het niet zo gemakkelijk!

‘Ik heb veel bijgeleerd over wetenschap en bouw. We mochten alles eens zelf uitproberen zoals metselen en proefjes doen en dat had ik nog nooit gedaan. Het lijkt me leuk dat elke week eens te doen. Volgend jaar? (Jens)

Klik op de foto’s om naar de site van de middenschool te gaan.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

