Nestkastproject van start: De verwachtingen van de leerlingen

De nestkastjes zijn aangekomen. Het nestkastproject kan van start gaan!

Jens De Muynck: Ik denk dat het project een leuke ervaring zal worden. Ik hoop dat we de geheimen van het dagelijks leven van de vogels zullen ontdekken.

Kenny Clarys: Ik denk dat het project zal slagen omdat nog niet veel scholen dit gedaan zullen hebben.

Dylan Van Huffel: Ik vind het best wel spannend met die vogelhuisjes

Robbie Cabeke: Hopelijk leren we veel bij over de natuur en valt  mijn vogelhuisje niet in elkaar.

Niels Van Eecke: Ik zou toch graag hebben dat er vogels in mijn nestkast gaan nestelen.

Kaelien Vandevoorde: Ik hoop dat ik een eitje zal zien open gaan!

Ambre Cifelli: Het nestkastproject zal lang duren (van december 2010 tot mei 2011). We zullen er een serieuze inspanning moeten voor doen!

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

