Boombal Op School

1.       Het  ochtendconcert vond ik …

Kwinten: Het ochtendconcert vond ik kinderachtig omdat het over regenboogland ging.

Tabita: Het ochtendconcert vond ik leuk omdat alle kinderen en de leerkrachten meededen. Zelfs de directeur!

Jens: Ik vond het concert redelijk leuk met al dat toneel erbij enzo, maar ik denk dat  het voor de kleintjes toch het leukste was.

Jordy: Ik vond het leuk omdat je mocht dansen met de kinderen van de eerste kleuterklas.

 

2.       De muziek vond ik…

Jens: De muziek was zeer mooi vooral dat al die muziek maar door twee muzikanten werd gespeeld.  Enkel een accordeon en een gitaar. Chapeau voor de muzikanten!

Nazline: Prachtig gespeeld omdat het erg mooi klonk met de gitaar.

Jody: De muziek vond ik een beetje raar omdat ik andere muziek gewoon ben.

Nick: Goed maar wel een beetje luid.

 

3.       Knutselen voor het boombal deed ik …

Niels: Het knutselen was leuk omdat we een mooie armband geknutseld hebben.

Nick: … niet omdat ik het filmpje aan het maken was.

Virginie: Knutselen voor het boombal deed ik graag omdat we vanalles mochten maken in het paars. We mochten elkaar ook schminken in het paars.

 

4.       Dat de hele school mee deed vond ik …

Marien: Leuk omdat we dan ook met de kleuters mochten dansen.

Tabita:  Dat de hele school meedeed vond ik tof omdat de sfeer goed zat.

Jason: Ik vond het leuk dat de hele school meedeed omdat we verschillende dansen zagen.

Thibault: Ik vond het leuk dat heel de school meedeed aan het schoolfeest. Want dan is er geen ruzie wie er wat heeft gedaan en wie niet. Ook omdat vorig jaar we niets hebben gedaan enkel de kleuters en 1/2hs dansten toen.

Niels: Dat de hele school meedeed vond ik niet goed omdat de kleintjes niet goed konden dansen!

5.       Dansen op een boombal wil ik zeker nog/nooit meer doen omdat…

Brent: Zeker doen omdat ik dan nog eens beweeg.

 

6.       Ik geef deze dag …

Kenny: 10/10 omdat het een dag was om niet te vergeten.

Robbie: Ik geef 10/10 omdat het leuk was om te dansen.

Ajsa: Ik geef deze dag 10/10 omdat het leuker was dan gepland.

Virginie: Ik geef deze dag 10/10 omdat het super leuk was en ik vind dat we dit nog eens mogen doen.

7.       Dit ga ik nooit vergeten:

Kenny: Dat Nigel, mijn beste vriend, koning was.

Giani: Dat ik met de kleuters kon dansen!

Marien: Het optreden voor de mama’s en papa’s. Maar ook dat ik met meneer philip heb moeten dansen. Dat was SUPER grappig!

Chesney: Dat ik kon  filmen en foto’s maken en dat Jordy boos was omdat hij niet mocht filmen, enkel foto’s nemen.

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Een reactie op Boombal Op School

  1. Marien Demerre schreef:

    Het was een super cool schoolfeest. En ik ga nooit vergeten dat ik met meneer philip heb moeten dansen!!!!

Geef een reactie

