Sportdag 2010

Sportdag 2010

 ‘Dit was de leukste sportdag van alle voorgaande jaren!’

                                                                                                                Tim Deburchgraeve

 

1. Schrijf de onderdelen van de sportdag op en vertel kort wat er in gebeurde.

 

Virginie Vergauwe: Als eerste gingen we gaan mountainbiken in het militair domein. Er stonden al fietsen klaar dus we konden direct vertrekken. Eerst moesten we de straat oversteken en kwamen dan in de duinen en bossen. Toen gingen we gaan kajakken. Er was heel veel wind en het was koud. Als je stil lag, dreef je weg. Na het kajakken gingen we terug naar het militair domein om het hindernissenparcours af te leggen. We hebben ook een wedstrijdje gedaan. We bleven dan in het domein om spel en sport te gaan doen. Daar hebben we gespeeld met de balk (lastig!) en touwtje-trek gedaan. De meisjes wonnen drie keer van de jongens!

 

2. Wat vond je van het fietsen tussenin?

 

Thibault Van Lierde: Ik vond het fietsen zeer leuk omdat we dan eens door het rood licht mochten rijden! Dat kwam omdat er politiebegeleiding was en  dat vond ik  leuk!

Nick Lersberghe: Ik vond het tempo (een beetje) traag. De kinderen voor me konden amper mee. Eigenlijk niet zo leuk dus.

Chesney Smagge: Niet leuk! Het was steeds tegen de wind rijden. Zo werd ik  rap moe.

Nick was de hele tijd aan het klagen tegen Niels en ik dat we rapper moesten fietsen.

Niels Vandecasteele: Lastig omdat we heel de tijd heen en weer moesten fietsen van Nieuwpoort naar Lombardsijde. Dat was heel moeilijk met mijn kleine fiets!

 

 

3. Welk onderdeel deed je het liefst? 

 

 

Ajsa Avdovic: Ik deed  mountainbiken het liefst omdat het bij de kajak te koud was en ook niet leuk met die harde wind.

M.Farjaad: Kajakken, omdat het de eerste keer was in mijn leven!

Virginie Vergauwe: Ik vond het mountainbiken het leukst omdat het een leuk parcours  was. Leuker dan vorig jaar.

 

4. Welk onderdeel viel tegen? Waarom?

 

Jordy Hillewaere: kajakken omdat er heel veel wind was en je kon bijna niet draaien.

 

5. Ik geef een …/10 omdat…

 

Nick Lersberghe: Ik geef 6/10 omdat het weer slecht was en het fietsen tussenin tegenviel.

Virginie Vergauwe: Ik geef een 9.5/10, maar geen 10 omdat het weer niet echt meeviel maar ondanks het weer vond ik het toch heel leuk!

Hostens Kwinten : Ik geef een 9/10 omdat het laatste onderdeel wat tegenviel.

Met je handen in de zakken mocht niet en dan moest je 3 keer pompen!

Deburchgraeve Tim: Ik geef een 10/10 omdat het de leukste sportdag was van alle voorgaande jaren en met meneer. Hij deed met alles mee en dat was zeer leuk en tof!

Shaunni  Vanhille: Ik geef 9/10 omdat mountainbike en hindernisparcours niet leuk was. Kajak was wel leuk maar door Tim ben ik bijna gekanteld. Door de tunnel kruipen was wel heel leuk, behalve dat ik mijn hoofd stootte.

Giani Norré :  Ik geef 9/10 omdat het kajak me tegenviel door al die wind en hoge golven.

 

Totaal van de klas: 8,8/10

 

                                                                                                                                       6hs de vierboete 6 mei 2010

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

