Interviews over de eerste schooldag!

Ambre Cifelli (3hs): ‘Mijn nieuwe juf komt uit Nieuwpoort Bad!’

 

Sarah Kettels:  Wat vond je van de eerste schooldag?

Ambre cifelli: Ik vond de eerste schooldag heel leuk. Vooral  omdat ik nu naar het derde leerjaar mag.

 

Sarah Kettels: Zag je het zitten?

Ambre cifelli: Ja, ik vond het meteen leuk omdat ik nu een juf  heb die uit Nieuwpoort Bad komt.

                                                                                           

Sarah Kettels: Wat vind je het leukste aan je juf?

Ambre cifelli: Ze is grappig.

 

Sarah Kettels: Hoeveel punten geef je haar?        

 Ambre cifelli: Ik geef mijn juf een 10/10 omdat ze lief is.           

                                                                           

                                                                                     Interview afgenomen door Sarah Kettels  

 

 

Marien De Merre (4hs): ‘Ik zie het dit schooljaar meer zitten dan vorig jaar!

 

 Lobke Haesevoets : Wat vond je van de eerste schooldag?

 Marien De Merre: Heel leuk  omdat ik nu een klas hoger zit.

 

 Lobke Haesevoets: Zag je het zitten?

 Marien De Merre: Ja hoor, met de  nieuwe juf zie ik het meer zitten dan vorig jaar.

 

 Lobke Haesevoets: Wat vind je het leukste aan je juf?

 Marien De Merre: Het leukste aan de juf vind ik dat ze soms een beetje zot doet.

 

 Lobke Haesevoets: Hoeveel punten geef je haar?

 Marien De Merre: Ik geef haar een 9/10 omdat de juf soms heel lief is.

 

                                                                     Interview afgenomen door Lobke Haesevoets

                                                                                             

 

                                                                                  

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Basisschool de Vierboete Nieuwpoort. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

